Dostawa za 0zł na wybrane produkty marek Panawit, Panaceris, Biotic Biome, Nature Pharm, Tolife SPRAWDŹ ➡️

product-image
Bielenda Outdoor Challenge Only For Men, odświeżający żel do mycia twarzy, 190 ml
26.79 zł

Bielenda Outdoor Challenge Only For Men, odświeżający żel do mycia twarzy, 190 ml


Brak ocen

Producent
Bielenda
ul. Fabryczna 20/--, 31-553 Kraków
Pojemność
190 ml
Postać
Żel
Cena jedn.
100 ml = 14.10 zł
Produkt kosmetyczny

Wysyłka w 24h

minus

ilość

plus
26.79 zł

Dostawa za 0 zł
Metody płatności i dostawy

Opis

Bielenda Outdoor Challenge Only For Men, odświeżający żel do mycia twarzy to produkt kosmetyczny przeznaczony do oczyszczania skóry, dla mężczyzn. Produkt w swoim składzie zawiera 96% składników pochodzenia naturalnego.

Składniki/Ingredients

Aqua (Water), Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Glyceryl Glucoside, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Hydrolyzed Soy Protein, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Rice Amino Acids, L-Proline, Hydrolyzed Adansonia Digitata Seed Extract, Hyaluronic Acid, Sodium Cocoyl Alaninate, Sodium Chloride, Citric Acid, Magnesium Chloride, Menthol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum (Fragrance), Tetramethyl Acetyloctahydronaphthalenes, Hexamethylindanopyran, Limonene, Citrus Limon Peel Oil, Coumarin.

Właściwości produktu

Żel oczyszcza skórę dając delikatny efekt chłodzenia. W składzie znajdują się: aloes, magnez, kwas hialuronowy, fitokolagen, które koją, regenerują i nawilżają. 

Stosowanie produktu

Żel nakładać na zwilżoną wodą skórę twarzy, wmasować, a następnie spłukać wodą.

Producent

Postać

Żel

Dla kogo

mężczyzna

Kluczowy składnik

Sposób aplikacji

na skórę

Rejestracja

Produkt kosmetyczny
Brak komentarzy

W celu zadania pytania o produkt prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres [email protected]. Dziękujemy

Dlaczego my?
why-us-img

Odbiór osobisty w aptece

why-us-img

Profesjonalna obsługa

why-us-img

Szybka wysyłka

why-us-img

Legalnie działająca apteka

why-us-img

Płatność online lub za pobraniem