ZAMÓWIENIE, PŁATNOŚCI
1.Jak złożyć zamówienie?
W celu złożenia zamówienia przez stronę internetową wapteka.pl należy:
Potwierdzenie poprawnie złożonego zamówienia powinno pojawić się na skrzynce mailowej.
Po poprawnym złożeniu zamówienia, automatycznie zostanie wygenerowana wiadomość e-mail na adres podany podczas dokonywania zakupów wraz z numerem zamówienia i jego bieżącym statusem („oczekuje na realizację”).
Fakturę za zakupy wystawiamy elektronicznie. Dokument jest wysyłany na wskazany w zamówieniu adres mailowy w formacie pdf.
Wyjątkowo, w sytuacji odbioru osobistego w aptece przy ul. Obywatelskiej 128/152 w Łodzi, paragon lub faktura wystawiana jest w formie papierowej.
W przypadku rezygnacji z zamówienia należy zgłosić ten fakt wiadomością e-mail bądź telefonicznie. Zamówienie może usunąć jedynie pracownik apteki internetowej.
Jeśli zamówienie zostało wysłane, nie można dokonać jego anulacji.
Adres do wysyłki może być inny przy każdym kolejnym zamówieniu. Wypełniając formularz zamówienia należy wybrać adres z listy lub podać go na nowo.
Wszystkie informacje na temat dostępnych form przesyłki oraz aktualny cennik znajdują się w zakładce "Wysyłka i Zwroty"
Niestety apteka internetowa nie wystawia faktur z odroczonym terminem płatności.
Proszę o skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta - podpowiemy jak dokonać ponownie płatności.
Niestety, złożone zamówienie nie może być modyfikowane. Nie możemy dodawać ani odejmować produktów, również dwa złożone zamówienia nie mogą zostać połączone w jedno.
Produkty wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej zabezpieczone są folią bąbelkową i zapakowane w karton lub foliopak. Puste przestrzenie wypełnione są papierem pakowym.
Niestety, produkty dodane do koszyka pozostają w nim tylko przez określony czas. Jest to ściśle związane z systemem apteki internetowej oraz ciągłą aktualizacja stanów magazynowych.
Niestety aktualnie nie realizujemy wysyłek zagranicznych. Jeżeli pojawi się taka możliwość, stosowna informacja pojawi się na naszej stronie internetowej.
Każde zamówienie z odbiorem osobistym może odebrać osoba pełnoletnia posiadająca numer zamówienia oraz kod odbioru (wysyłany mailem oraz smsem).
W tym celu należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta. Pracownik apteki zmieni formę płatności na „za pobraniem”. Należy pamiętać, że zmieni się wtedy koszt dostawy.
Tak, podczas składania zamówienia, jedną z dostępnych form dostawy jest odbiór osobisty w wybranej z listy aptece stacjonarnej.
Powiadomienie o gotowości paczki do odbioru wysyłane jest drogą elektroniczną (na adres mailowy podany podczas składania zamówienia) oraz poprzez wiadomość sms (na numer telefonu podany podczas składania zamówienia).
Należy skontaktować się z nami poprzez wiadomość e-mail, bądź telefonicznie. Skontaktujemy się z firmą kurierską w celu wyjaśnienia sprawy.
Tak, taka forma płatności jest dostępna w naszej aptece internetowej. Dane do przelewu dostępne są w zakładce "Wysyłka i Zwroty", informacje te również wysyłane są drogą mailową, po złożeniu zamówienia.
CENY, OFERTA
W sprawie cen i dostępności leków na receptę prosimy o kontakt z wybraną apteką stacjonarną.
Apteka internetowa Wapteka posiada inną ofertę produktową oraz ceny niż apteki stacjonarne. Widoczna oferta obowiązuje tylko podczas składania zamówienia poprzez stronę apteki www.wapteka.pl
Niestety z uwagi na obowiązujące nas przepisy Prawa Farmaceutycznego nie możemy udzielać rabatów oraz prowadzić programów lojalnościowych.
Zgodnie z informacją podaną na naszej stronie, nie mamy możliwości wyboru konkretnej wersji produktu.
Jeśli nie ma braków u producenta lub w hurtowniach, produkt powinien pojawić się w aptece w najbliższym czasie. Zachęcamy do kliknięcia w przycisk „powiadom o dostawie” – jeśli produkt pojawi się na stanie magazynowym, otrzymają Państwo wiadomość mailową.
W naszej ofercie nie posiadamy leków na receptę. W celu uzyskania informacji o lekach na receptę, prosimy o kontakt z naszą wybraną apteką stacjonarną.
ZWROTY, REKLAMACJE
Reklamacje są rozpatrywane najpóźniej do 14 dni od momentu złożenia reklamacji drogą mailową, jednak zwykle ten czas jest o wiele krótszy.
Czas na zgłoszenie reklamacji to 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Najlepiej, gdy reklamacja zostanie zgłoszona niezwłocznie po stwierdzeniu wady produktu.
Fakt ten należy zgłosić do Biura Obsługi Klienta w możliwie najkrótszym czasie od dnia otrzymania przesyłki. Celem usprawnienia procesu reklamacji należy (najlepiej) w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i poinformować nas o zaistniałej sytuacji.
Ten fakt należy zgłosić bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta najlepiej drogą mailową na adres [email protected]
Gdy przesyłka posiada oznaki naruszenia, kurier jest zobowiązany poczekać, aż sprawdzimy stan i zawartość paczki w jego obecności. Jest to nawet zalecane ze strony naszej firmy, gdyż znacznie ułatwia to ewentualne reklamacje.
Czas na odstąpienie od umowy (nawet bez podania przyczyny) wynosi 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Prosimy o dokonanie zwrotu produktu lub całej paczki wraz z formularzem „Odstąpienia od umowy” na adres naszej apteki internetowej. Należy pamiętać, że zgodnie z art. 96 ust.7 ustawy o Prawie Farmaceutycznym, nie jest możliwe przyjęcie zwrotu leku, wyrobu medycznego oraz środków specjalnego przeznaczenia żywieniowego.
Nieotwarty produkt można zwrócić do naszej apteki w przeciągu 14 dni od dnia odebrania paczki. Należy pamiętać, że zgodnie z art. 96 ust.7 ustawy o Prawie Farmaceutycznym, nie jest możliwe przyjęcie zwrotu leku, wyrobu medycznego oraz środków specjalnego przeznaczenia żywieniowego.
Zgodnie z regulaminem Wapteki, w celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego uszkodzonej przesyłki, niezbędne jest spisanie protokołu szkody z firmą kurierską. Protokół szkody to dokument potwierdzający fakt uszkodzenia przesyłki podczas transportu i priorytetowy dowód w procesie reklamacyjnym.