FAQ - Częste pytania

1. W jakich godzinach czynna jest Apteka Internetowa?

    Apteka Internetowa czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Zamówienia można składać codziennie, 24 godziny na dobę, z tym, że zamówienia złożone w dni wole od pracy oraz po godzinach pracy apteki będą realizowane w następujące po nich dni robocze.


2. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

    Tak, zakupione produkty można odebrać w Aptece Słonecznej Centrum Farmaceutyczne ul. Piotrkowska 191, 90-447 Łódź od poniedziałku do soboty 8:00 - 20:00.


3. Jaki dowód zakupu mogę otrzymać?

    Do każdego zakupu dołączony jest paragon zawierający ceny poszczególnych produktów oraz koszt wysyłki. Na życzenie klienta wystawiamy Fakturę VAT. Opcję tę należy wybrać wypełniając formularz zamówienia i podać niezbędne dane.


4. Jak długo będę czekał na realizację zamówienia?

    Czas realizacji zamówienia przez aptekę to 1-5 dni roboczych, od momentu przyjęcia zamówienia (płatne przy odbiorze) lub zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym (płatne z góry).  W szczególnych przypadkach czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w związku z koniecznością sprowadzenia zamówionego     leku do naszego magazynu, o czym informujemy Państwa drogą mailową. Zamówienia po godzinach pracy apteki internetowej są realizowane w następny dzień roboczy. Czas dostarczenia przesyłki to 1-3 dni roboczych. Średni czas całkowitej realizacji według naszych Klientów to 3 dni.


5. Czy w Aptece Internetowej mogę kupić leki na receptę?

    Nie. Zgodnie z polskim prawem w aptece internetowej można kupić wyłącznie suplementy diety, oraz produkty lecznicze i wyroby medyczne dostępne bez recepty.


6. Skąd wezmę nr konta bankowego i dane potrzebne do przelewu?

    Wszystkie dane dostępne są w zakładce "Wysyłka i Zwroty", informacje te otrzymają Państwo również drogą mailową, po złożeniu zamówienia.


7. Jaki jest koszt i formy dostawy?

    Wszystkie informacje na temat dostępnych form przesyłki oraz aktualny cennik znajdują się w zakładce "Wysyłka i Zwroty"


8. Co zrobić gdy przesyłka okaże się uszkodzona lub niekompletna?

    Każdorazowo fakt ten należy zgłosić do Biura Obsługi Klienta w możliwie najkrótszym czasie od dnia otrzymania przesyłki. Jeśli przesyłka jest uszkodzona nie należy odbierać jej od doręczyciela i sporządzić w jego obecności protokół szkody.


9. Czy adres do wysyłki może być inny niż przy rejestracji, lub ten podany przy pierwszym zamówieniu?

    Oczywiście, adres do wysyłki może być inny przy każdym kolejnym zamówieniu. Wypełniając formularz zamówienia należy adres dostarczenia wybrać z listy lub podać na nowo.


10. Czy mogę anulować złożone zamówienie?

    Zamówienie można anulować zgłaszając ten fakt do Biura Obsługi Klienta w możliwie najkrótszym czasie po jego złożeniu, jednak nie po wysyłce przesyłki. Wówczas zakupione produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania, jednak zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki. Zgodnie z Prawem Farmaceutycznym produkty lecznicze i wyroby medyczne mogą być zwracane do apteki tylko z powodu wady jakościowej lub ich niewłaściwego wydania. O każdym etapie realizacji zamówienia są Państwo informowani wiadomością e-mail.


11. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

    Za zamówienie mogą Państwo zapłacić:

        a) przy odbiorze paczki od pracownika firmy doręczającej

        b) skorzystać z płatności z góry:

            - za pośrednictwem systemu DotPay, klikając na ikonkę systemu pojawiającą się po złożeniu zamówienia

            - zwykłym przelewem na nasze konto bankowe, korzystając z danych do przelewu, jakie otrzymacie Państwo w mailu potwierdzającym zamówienie.

© 2016 wapteka.pl Wszystkie prawa zastrzeżone