Jak dokonać zwrotu?


Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zgodnie z Prawem Farmaceutycznym produkty lecznicze, wyroby medyczne i środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego mogą być zwrócone do apteki tylko z powodu wady jakościowej, niewłaściwego wydania lub sfałszowania produktu leczniczego. 

  

Co można zwrócić:
 - produkty lecznicze z wadą jakościową
 - produkty błędnie wydane
 - wszystkie produkty wycofane z obrotu decyzją Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) oraz Głównego Inspektora Sanitarnego (GIS)
Czego nie można zwrócić:
 - leków
 - wyrobów medycznych
 - żywności specjalnego przeznaczenia medycznego
 - produktów z krótkim terminem ważności (jeżeli informacja o dacie ważności była widoczna na stronie)
 - produktów z widocznymi śladami użytkowania
 - produktów użytku osobistego w otwartych opakowaniach

W przypadku stwierdzenia niezgodności z zamówieniem lub uszkodzenia przesyłki prosimy o niezwłoczny kontakt na adres [email protected]

  

Jeśli zewnętrzne opakowanie przesyłki jest uszkodzone, w obecności kuriera doręczającego prosimy sporządzić protokół szkody.

  

Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie

  
  
Zwracane produkty należy odesłać na adres:
  
Wapteka.pl
ul. Obywatelska 128/152
94-104 Łódź
  

Dokumenty do pobrania: