ZIAJA SOPOT Balsam brązujący relaksujący 300ml

Nowa cena
cena
10,99 zł
11,98 zł
Ilość:
Producent Ziaja
Pojemność 300 ml
Postać leku Balsam
Dostępna ilość
33% Complete

Skład

aktywny kompleks brązujący, prowitamina B5 (D-panthenol), witamina E.

Wskazania

Nadaje skórze równomierny odcień opalenizny bez narażania jej na szkodliwe działanie promieni słonecznych.

Działanie

brązujące - aktywny kompleks brązujący, intensywnie nawilża naskórek oraz zwiększa zdolność do zatrzymywania wody, chroni przed działaniem wolnych rodników odpowiedzialnych za starzenie się skóry, łagodzi podrażnienia i likwiduje uczucie szorstkości, wyraźnie wygładza i uelastycznia skórę.

Dawkowanie

Balsam rozprowadzić równomiernie na skórze stosując mniejszą ilość preparatu na łokciach i kolanach. Po każdej aplikacji umyć ręce. Do chwili wchłonięcia preparatu unikać kontaktu z ubraniem. Opalenizna pojawia się po 3-4 godzinach. Balsam stosować codziennie, do momentu uzyskania optymalnego kolorytu skóry.

ZIAJA SOPOT Balsam brązujący relaksujący 300ml

DOPIERO SPRAWDZĘ,

Aby dodawać komentarze - należy się zalogować

Skontaktuj się z nami!

Produkty podobne

Klienci, którzy kupili ten produkt ZIAJA SOPOT Balsam brązujący relaksujący 300ml kupili także:

Elmex pasta do zebów z aminofluorkiem dla dzieci od 1 ząbka do 6 lat 50 ml

Pasta Elmex dla dzieci zawiera fluor w dawce 500 ppm., który chroni zęby mleczne przed próchnicą. Aminufluorek działa potrójnie: tworzy warstwę ochronną z fluoru na powierzchni szkliwa, zwiększa odporność zębów na utratę minerałów oraz pomaga odbudować te utracone ze szkliwa w wyniku próchnicy.

Eye Q preparat na koncentrację 400 kapsułek

Eye q to suplement zawierający odpowiednio zbilansowane kwasy tłuszczowe omega-3 (EPA, DHA) oraz omega-6 (GLA) z dużą zawartością EPA. 

Omega-3 DHA (kwas dokozaheksaenowy) to istotny składnik budulcowy tkanki nerwowej, zwłaszcza błon komórkowych neuronów. Kwas omega-3 EPA hamuje fosfolipazę, zapobiegając uwalnianiu DHA. EPA może przekształcać się w DHA i ulec wbudowaniu w błonę komórkową, ma też wpływ na przekazywanie sygnałów komórkowych pomiędzy komórkami nerwowymi 

Ważnym źródłem omega-3 w diecie są tłuszcze ryb morskich: halibut, makrela, śledź, szprot, łosoś atlantycki, sardynka oraz  słodkowodnych takich jak pstrąg, sum, węgorz. Dodatkowym źródłem tych kwasów jest siemię lniane, olej lniany, jaja, orzechy włoskie, olej rzepakowy, algi

© 2016 wapteka.pl Wszystkie prawa zastrzeżone
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz zmienić sposób zapisu i dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.